تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۷
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۴۹۲۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آموزش سرمایه گذاری موفق

می متالز - شیوه اصولی و حرفه ای سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار، در دوره جامع مهارت آموزی با عنوان "سرمایه گذار موفق" آموزش داده می شود.
آموزش سرمایه گذاری موفق

به گزارش می متالز، مرکز آموزش کارگزاری بانک صنعت و معدن در راستای فرهنگ سازی و ارتقاء سواد مالی جامعه، اقدام به برگزاری دوره های عمومی و تخصصی مالی و ارائه برنامه های جانبی از جمله اکران و تحلیل فیلم های مرتبط با بازارسرمایه، معرفی کتب مرتبط با بازارسرمایه و برگزاری نشست های تخصصی جهت ارائه پایان نامه های مقطع ارشد و دکتری در حوزه بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار کرده است.

این مرکز همچنین نسبت به طراحی و ارائه دوره جامع مهارت آموزی"‌ سرمایه گذاری موفق" برای آن‌ دسته از علاقه‌مندانی که مایل هستند به صورت اصولی، قاعده‌مند و در نهایت حرفه‌ای وارد امر کسب و کار بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار شده، مفاهیم اصولی را در کنار امور کاربردی فراگرفته، استعدادهای خدادادی خود را کشف کنند و توسعه دهند، اقدام کرده است.

دوره جامع "سرمایه گذار موفق" با کارگاه های ۱۲ گانه (به مدت ۱۴۰ ساعت) که منطبق بر سرفصل های مصوب کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه و بصورت یک بسته جامع است، در بازه زمانی ۶ ماهه  و ۳ ماهه برگزار می شود.

آشنایی با مفهوم سواد مالی، مدیریت مالی، آشنایی با سرمایه گذاری در بازار سرمایه، آشنایی با علم اقتصاد، تجزیه و تحلیل صورت های مالی، تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال، تابلوخوانی در سایت مدیریت فناوری بورس تهران، فیلترنویسی در سایت TSETMC، آشنایی با مشتقات و کاربرد آن در مدیریت ریسک، استراتژی های معاملاتی در بورس اوراق بهادار و کارگاه مالی رفتاری، عناوین این دوره را تشکیل می دهند.

علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با مرکز آموزش کارگزاری بانک صنعت و معدن به شماره های ۸۸۷۷۳۲۱۴ و ۸۸۷۷۴۲۵۹  تماس بگیرند.

عناوین برگزیده