تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۱۵
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۴۹۳۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی

کسب رتبه چهارم استان آذربایجان غربی در ثبت نام سامانه توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال کشور

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اظهار داشت: طرح ملی سامانه توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال با هدف تقویت اقتصاد مبتنی بر دانش و با تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه از ابتدای امسال در وزارت صمت کلید خورده و آذربایجان غربی با ثبت نام 32 واحد در این سامانه رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داد.
کسب رتبه چهارم استان آذربایجان غربی در ثبت نام سامانه توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال کشور

به گزارش می متالز، محمد دهقان گفت: طرح ملی سامانه توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال با هدف تقویت اقتصاد مبتنی بر دانش و با تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه از ابتدای امسال در وزارت صمت کلید خورده و آذربایجان غربی با ثبت نام 32 واحد در این سامانه رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داد.

وی همچنین ادامه داد: سامانه توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال یک پل ارتباطی مهم بین دانشگاه با صنعت می باشد که عمده مشکلات واحد های صنعتی با ورود به این سامانه با بهره مندی از حضور اساتید و دانشجویان نخبه در این سامانه مرتفع خواهد شد.

محمد دهقان در ادامه افزود: واحد های صنعتی که از واحد تحقیق و توسعه در داخل واحد تولید خود بهره مند هستند با ارتباط واحد تحقیق و توسعه خود با دانشگاه های استان بیشتر مشکلات خود را رفع و به نتایج مطلوبی رسید اند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی عنوان کرد: در استان آذربایجان غربی 75 واحد تولیدی صنعتی از اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن وتجارت پروانه تحقیق و توسعه در یافت کردند.

دهقان همچنین به آمار گواهی های تحقیق و توسعه صادره اشاره کرد و گفت: تا کنون 110 واحد تولیدی صنعتی در استان موفق به اخذ گواهی تحقیق و توسعه شده اند.

عناوین برگزیده