تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۸
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۴۹۴۲۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
نماینده مردم سیرجان و بردسیر:

جهان فولاد سیرجان رشد و بالندگی سیرجان و بردسیر را سرعت بخشید

می متالز - نماینده مردم سیرجان و بردسیر گفت: جهان فولاد سیرجان رشد و بالندگی شهرستانهای سیرجان و بردسیر را در حوزه صنعت فولاد سرعت بخشیده است.
جهان فولاد سیرجان رشد و بالندگی سیرجان و بردسیر را سرعت بخشید

به گزارش می متالز، شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر طی پیامی انتخاب عباسلو مدیر عامل شرکت جهان فولاد سیرجان، به عنوان پیشکسوت نمونه صنعت استان و همچنین انتخاب مجتمع جهان فولاد سیرجان، به عنوان واحد نمونه صنعتی استان را تبریک گفت.

متن این پیام شرح ذیل است؛

برادر گرامی جناب آقای دکتر عباسلو

 مدیر عامل شرکت جهان فولاد سیرجان

 استان پهناور کرمان به ویژه شهرستان های سیرجان و بردسیر همواره شاهد حضور مدیران خدمتگزاری بوده که با تلاشی ماندگار و اراده ای مثال زدنی منشاء خدمات ارزشمندی برای توسعه و تعالی این استان در حوزه صنعت و اشتغالزایی بوده و هستند. اکنون نیز مایه مباهات و خرسندی مردم شریف، نجیب و فرهیخته شهرستانهای سیرجان و بردسیر است که حضرتعالی به عنوان یکی از مدیران توانمند، با سوابق درخشان در داخل و خارج از کشور و یکی از سرمایه های مدیریتی ایران اسلامی، همواره دل در گرو توسعه ، پیشرفت و اعتلای نام شهرستانهای سیرجان و بردسیر داشته و دارید.

اطمینان داریم تلاش های دلسوزانه و ارزشمند جناب عالی و جناب مهندس مستقیمی معاون مالی و پشتیبانی، رئیس و اعضای محترم هیئت مدیره شرکت جهان فولاد سیرجان رشد و بالندگی شهرستانهای سیرجان و بردسیر را در حوزه صنعت فولاد سرعت بخشیده و زمینه معرفی نام بلند آوازه شهرستانهای سیرجان و بردسیر را به عنوان مهمترین شهرهای فولادی کشور بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

 صمیمانه از زحمات حضرت عالی و رئیس محترم هیئت مدیره و اعضای محترم هیئت مدیره شرکت جهان فولاد سیرجان در راستای توسعه صنعت فولاد استان و اشتغالزایی در شهرستان های سیرجان و بردسیر تقدیر و تشکر کرده و انتخاب مجتمع جهان فولاد سیرجان به عنوان واحد نمونه صنعتی استان را تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار یکتا و در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) برای شما برادر بزرگوار و مجموعه جهان فولاد در سیرجان و بردسیر موفقیت و سربلندی آرزومندم.

عناوین برگزیده