تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۳۶
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۴۹۸۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن ۳۲ درصد رشد یافته است

می متالز - بانک صنعت و معدن در چهار ماه امسال ۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه قبل ۳۲ درصد رشد داشته است.
پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن ۳۲ درصد رشد یافته است

به گزارش می متالز، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن روز چهارشنبه در جریان بازدید از یک واحد تولیدی گفت: با عنایت به نام‌گذاری امسال به رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری بانک صنعت و معدن برای تحقق شعار اقداماتی را از جمله پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی، طرح‌های نیمه تمام و طرح‌های مشکل دار انجام داده است.
حسین مهری اضافه کرد: بازدید از صنایع یکی دیگر از برنامه‌های مسئولان این بانک است که هر هفته با هدف آشنایی با مشکلات واحدهای تولیدی صورت می‌گیرد.
وی افزود: همچنین تأمین مالی طرح‌های صنعتی را در اولویت قرار داده‌ایم تا رونق تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی را شاهد باشیم.
این مسئول با اشاره به تسهیلات پرداخت شده از سوی این بانک در استان گفت: از ابتدای سال ۹۲ تاکنون ۲۲ طرح بزرگ در استان قزوین تأمین مالی شده است که ۱۶ طرح به بهره‌برداری رسیده و ۶ طرح با حدود ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده در حال تکمیل است.
مهری ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای این طرح‌ها ۲۱ هزار میلیارد ریال بوده که ۱۵ هزار میلیارد ریال آن را بانک صنعت و معدن برای ایجاد ۲ هزار و ۲۰ شغل تأمین کرده است.
وی گفت: خوشبختانه سرپرستی بانک صنعت و معدن استان قزوین در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه سوم کشور را داشته و امیدواریم امسال با افزایش اختیارات آن به رونق تولید عنایت ویژه‌تری داشته باشند.

عناوین برگزیده