به گزارش می متالز، «بهمن حسین زاده» امروز (دوشنبه)، به برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای توسعه صادرات به همسایگان و همچنین هند و چین به عنوان یکی از برنامه های راهبردی اشاره کرد و اظهار داشت: در سال «رونق تولید» به منظور بالا بردن توانمندی های شرکت های داخلی، برگزاری نمایشگاه ها در داخل و خارج از کشور افزایش خواهد داشت و ابتکاراتی نیز به مورد اجرا درآمده است.
حسین زاده اضافه کرد: یکی از این ابتکارات اختصاص یافته در نمایشگاه، سالنی در هر یک از نمایشگاه ها برای شرکت های استارتاپی است، بطوری که با مشتریان محصولات خود مستقیم ارتباط برقرار می کنند و بوسیله اپلیکیشن ها و به شکل اینترنتی به فروش برسانند.
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران خاطرنشان کرد: برای حمایت از صادرکنندگان، علاوه بر یارانه ای که در اختیارشان قرار می گیرد، ۲۰ درصد سوبسید اضافی نیز دریافت می کنند.