تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۰۳
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۵۱۶۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اخذ ایزو ۱۰۰۰۲ برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان

می متالز - بانک سامان با اجرای سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان، موفق به دریافت ایزو ۱۰۰۰۲ شد.
اخذ ایزو ۱۰۰۰۲ برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان

به گزارش می متالز، بانک سامان پس از اجرای موفق استانداردهای مربوط به برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مشتریان و پیگیری دقیق شکایات آنها، موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ایزو 10002 شود. در همین حال اخذ این گواهینامه، گام مهمی در مسیر حرکت مشتری محور بانک سامان است و این امکان را فراهم کرده تا رسیدگی به شکایات مشتریان در فرآیندی اثربخش و مطلوب صورت پذیرد.

گفتنی است، استاندارد بین المللی ایزو 10002، راهنمایی برای طراحی و پیاده سازی یک فرآیند ثمربخش و کارا جهت رسیدگی به شکایت‌ها برای انواع فعالیت‌های تجاری از جمله فرآیندهای تجارت الکترونیک است.

عناوین برگزیده