تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۵۱
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۵۱۸۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی مرداد ماه؛

ارزش بازار "وبشهر" به ۲۸ هزار میلیارد ریال رسید

می متالز - ارزش بازار شرکت توسعه صنایع بهشهر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۶ هزار و ۸۳۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال معادل ۲۸ هزار و ۱۹۳ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال محاسبه شد.
ارزش بازار "وبشهر" به ۲۸ هزار میلیارد ریال رسید

به گزارش می متالز، شرکت توسعه صنایع بهشهر با سرمایه ۸ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت توسعه صنایع بهشهر با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ امرداد سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷ هزار و ۳۸۴ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۱ هزار و ۳۶۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۶۴۹ میلیون ریال به ۷ هزار و ۳۸۴ میلیارد و ۲۹۱ میلیون ریال رسید. درحالی که ارزش بازار شرکت توسعه صنایع بهشهر با افزایش ۶ هزار و ۸۳۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال معادل ۲۸ هزار و ۱۹۳ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال محاسبه شد.

"وبشهر" طی دوره یک ماهه منتهی به تیر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴۴ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال خریداری کرد.

شرکت توسعه صنابیع بهشهر در این دوره فروشنده سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

عناوین برگزیده