به گزارش می متالز، شرکت فولکسواگن بنا دارد تا برای فاصله گرفتن هرچه بیشتر از رسوایی دیزلگیت اقدام به تغییر لوگوی خود کند. لوگوی جدید این شرکت که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد از طراحی جدید برند پیروی خواهد کرد.
لوگوی جدید فولکسواگن دارای طراحی ۲ بعدی بوده و برجستهتر و رنگیتر از قبل خواهد بود. البته این لوگو همچنان ترکیبی از حروف V و W خواهد بود و با دیدن آن بهسرعت نقش لوگوی کنونی در اذهان ایجاد خواهد شد.
فولکسواگن پس از دیزلگیت استراتژی جدیدی را ترسیم کرد که تغییر لوگو نیز بخشی از آن بوده و برای نخستینبار در تاسیسات و نمایندگیهای این شرکت بهکار خواهد رفت. با آغاز سال جدید میلادی این لوگو ابتدا در بازارهای آمریکای شمالی و جنوبی و در ادامه نیز بهتدریج در دیگر بازارهای جهانی دیده خواهد شد.
این شرکت در بیش از ۱۷۱ کشور جهان حضور داشته و بیش از ۱۰ هزار کارخانه و سایت دارد.