تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۹
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۵۱۹۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی تیر ماه؛

"وتوکا" فروشنده و خریدار بود

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری های خود ۳۹ میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال، سود کسب کرد.
"وتوکا" فروشنده و خریدار بود

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌ گذاری توکا فولاد با سرمایه ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌ گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌ گذاری توکا فولاد با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۶۰۰ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۶ هزار و ۷۰۶ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۷ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال به یک هزار و ۵۹۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال رسید. درحالی که ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد با افزایش یک هزار و ۴۸ میلیارد و ۷۶۲ میلیون ریال معادل ۷ هزار و ۷۵۵ میلیارد و ۴۹۳ میلیون ریال محاسبه شد.

"وتوکا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۷ میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال به مبلغ ۴۶ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۳۹ میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌ گذاری توکا فولاد دوره یک ماهه منتهی به تیر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۲۶ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده