تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۴۳
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۵۲۰۲۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
نماینده مجلس:

توافق های انجام شده با صندوق بازنشستگی فولاد باید عملیاتی شود

می متالز - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: به اندازه سر سوزنی از مطالبات به حق بازنشستگان فولاد کرمان کوتاه نمی‌آییم و توافقات انجام گرفته با صندوق بازنشستگی فولاد باید عملیاتی شود.
توافق های انجام شده با صندوق بازنشستگی فولاد باید عملیاتی شود

به گزارش می متالز، محمدرضا پورابراهیمی در بازدید از درمانگاه فولاد افزود: صندوق بازنشستگان فولاد متعلق به ۸۵ هزار بازنشسته فولاد کشور است که اعضای آن در شرایط سنی و جسمی خاص هستند.
وی با بیان اینکه صندوق بازنشستگی فولاد تنها صندوقی است که ورودی ندارد بیان داشت: لذا باید اولویت نخست اداره این صندوق بر این باشد که وضعیت اعضای صندوق را در ۲ بخش حقوق و دستمزد و درمان، به درستی مدیریت کند.
پورابراهیمی به تغییرات مدیریتی در صندوق بازنشستگان فولاد اشاره کرد و گفت: با دکتر عسکری در خصوص راه اندازی درمانگاه تخصصی بازنشستگان فولاد، مجتمع فرهنگی، آموزشی ورزشی و درمانی و پرداخت به موقع حقوق و دستمزد و معوقات توافق کرده بودیم و پیگیری آنها را هم داریم.
وی از هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد کرمان برای پیگیری مسائل تقدیر کرد و گفت: با دارایی ها و مطالبات صندوق می توانیم، پنج برابر جمعیت کنونی را از صندوق بپردازید و امکانات و دارایی صندوق متعلق به اعضای آن است.
پورابراهیمی گفت: نشستی با مدیرعامل جدید صندوق داشتیم و عنوان کردیم هر توافقی در کرمان از سوی بازنشسته‌ها با مجموعه صندوق قبلا انجام شده باید کاملا اجرایی شود. 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان نیز قرار بود برای طرح توسعه ذغال در استان کرمان داشته باشیم و این توافق را هم جلو می‌بریم.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد