تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۱
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۵۲۱۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی مرداد ماه؛

ارزش بازار "وساپا" افزایشی بود

می متالز - ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری سایپا در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۷۸۱ میلیارد و ۳۳۰میلیون ریال به مبلغ ۱۲ هزار و ۷۴۴ میلیارد و ۸۹۷ میلیون ریال رسید.
ارزش بازار "وساپا" افزایشی بود

به گزارش می متالز، گروه سرمایه‌گذاری سایپا با سرمایه ۱۰ هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه سرمایه‌گذاری سایپا با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۱ هزار و ۳ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۱ هزار و ۹۶۳ میلیارد و ۵۶۷ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۸۴ میلیارد و ۶۷۳ میلیون ریال به ۱۱ هزار و ۱۸۸ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال رسید. همچنین ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری سایپا با افزایش ۷۸۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال معادل ۱۲ هزار و ۷۴۴ میلیارد و ۸۹۷ میلیون ریال محاسبه شد.

"وساپا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۱ میلیارد و ۸۱۹ میلیون ریال به مبلغ ۱۲۶ میلیارد و ۹۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۷۴ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه سرمایه‌گذاری سایپا طی دوره یک ماهه منتهی به مرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۳۶ میلیارد و ۴۹۲ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده