به گزارش می متالز، محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسنتکنو در نشست خبری که روز دوشنبه ۴ شهریورماه برگزار شد، اعلام کرد: شرکت توسنتکنو با توجه به استراتژی حرکت به سمت توسعه راهکارهای نوآورانه برای کاربردیکردن تکنولوژیهای جدید دیجیتال، از سال ۱۳۹۴ همراهی بانکها برای نیل به تحول شعب را بهصورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.
مدیرعامل شرکت توسنتکنو با اشاره به ضرورت حرکت به سمت بانکداری دیجیتال با هدف کاهش هزینهها، افزایش بهرهوری و ارائه خدمات بهتر به مشتریان بانکها افزود: شرکت توسنتکنو با تمرکز روی موضوع تحول شعب بهدنبال ارائه سرویسهای نوآورانه در سفر دیجیتالی بانکهاست.
مظاهری ادامه داد: توسعه انواع کانالهای دیجیتال یکی از راهبردهای اصلی این شرکت در موضوع تحول شعب بوده است. ارائه سرویس واریز وجه نقد خارج از شعبه توسط بانک ملی ایران و همینطور عملیاتیشدن این راهکار در بانکهای شهر، آینده، سامان، ایرانزمین، انصار، حکمت ایرانیان، اقتصادنوین، پستبانک و موسسه اعتباری توسعه، تجربه ارزندهای برای شرکت توسنتکنو بوده است.
وی با بیان اینکه این شرکت همواره در زمینه ارائه راهکارهای نوآورانه در شبکه بانکی کشور پیشگام بوده است، افزود: شرکت توسنتکنو موفق شده است با تولید سختافزار و نرمافزار راهکار جامع دریافت و پرداخت وجه نقد برای اولین بار در داخل کشور و نیز تامین قطعات اصلی و ارتقای دانش فنی نگهداری و تعمیرات ماشینهای بانکی ۸ برند مطرح صنعت، زنجیره ارزش کاملی را برای بانکهای کشور فراهم کند.
تولید، راهاندازی و ارائه سرویس پشتیبانی نزدیک به ۱۲۰۰ راهکار جامع دریافت و پرداخت وجه نقد و کسب سهم بازار بیش از ۹۰ درصدی، گواه این مدعاست. مظاهری همچنین اضافه کرد: با نصب و راهاندازی راهکار جامع دریافت و پرداخت وجه نقد، پس از گذشت ۹۰ سال از راهاندازی اولین شعبه بانکی در ایران، امکان واریز وجه نقد مشتریان در بیرون از شعبه محقق شده و با توجه به ماهیت فناوری، ارائه این خدمت در ایام و ساعات تعطیلی شعبه میسر شده است.
وی با اشاره به خودکارسازی مدیریت چرخه پول نقد به کمک این راهکار، کاهش هزینههای پولگذاری و پولرسانی به ماشینهای خودپرداز، جذب سپرده، کاهش بخش قابلتوجهی از عملیات روزانه متصدیان شعب در عملیات دریافت و پرداخت پول، افزایش امنیت و بهبود تجربه مشتریان را از مزایای این راهکار جامع برای بانکها دانست.