به گزارش می متالز، شبکه تخفیفی باشگاه مشتریان بانک تجارت (چابن) با ارائه بنهای تخفیفی ۵ تا ۱۰۰ درصدی از چندین مجموعه فروشگاهی و خدماتی کار خود را آغاز کرد. به گزارش روابطعمومی بانک تجارت، باشگاه مشتریان این بانک با هدف ارائه تخفیفهای ویژه به مشتریان و اعضای وفادار خود روز یکشنبه سوم شهریورماه شبکه تخفیفی را تحت عنوان چابک + بن (چابن) رونمایی کرد.
چابن با همکاری شرکتهای بزرگی همچون دیجیکالا، اسنپ (اسنپفود، اسنپمارکت و اسنپتریپ)، تپسی، بیمه تجارت نو، بانی مد، فیدیبو، نتبرگ، کارگزاری تجارت و چندین مجموعه ارائهدهنده خدمات و محصولات، فضایی را فراهم کرده تا اعضای باشگاه بتوانند از طریق هزینه کرد امتیازات خود، از تخفیفهای ویژه این شرکتها استفاده کنند.
حمیدرضا شریفیان، معاون مدیرعامل بانک تجارت در مراسم آغاز بهکار خدمت «چابن» با بیان اینکه ارائه خدمات نوین و همراه با ارزش افزوده یکی از مشخصههای باشگاه مشتریان فعال بهشمار میرود، گفت: مجموعه توسعه کسبوکار بانک، ایجاد خطوط جدید و فعال در بازار را در برنامههای خود داشته و باشگاه مشتریان در برقراری ارتباطات با مجموعههای خدماتی کمک شایانی به اجرایی شدن این برنامهها خواهد کرد.
معاون مدیرعامل بانک تجارت در راهبری بازار و توسعه کسبوکار تاکید کرد: وفادارسازی مشتریان بانکداری خرد فرآیندی بسیار مهم و پیچیده است.