تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۱:۳۰
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۵۲۵۶۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

تشریح برنامه‌های مدیرعامل جدید ایران‌خودرو

می متالز - فرشاد مقیمی، مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو در جلسه معارفه خود که با حضور معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد، رونق تولید را اولویت اول و اصلی برای اداره ایران‌خودرو عنوان کرد.
تشریح برنامه‌های مدیرعامل جدید ایران‌خودرو

به گزارش می متالز، فرشاد مقیمی، مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو در جلسه معارفه خود که با حضور معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد، رونق تولید را اولویت اول و اصلی برای اداره ایران‌خودرو عنوان کرد و گفت: باید رونق تولید را معنا کنیم و قطعا با این اقدام تمامی اهدافی که دشمنان با اعمال تحریم برای صنعت کشور در نظر گرفته‌اند، خنثی خواهد شد.وی تصریح کرد: چه بسا در گذشته نیز در این بخش اقداماتی انجام شده که پرچم رونق تولید برافراشته بوده، اما باید با اقدامات اصلاحی و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های جدید سرعت تولید را افزایش دهیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو پاشنه آشیل تولید را تامین قطعات دانست و گفت: راهکار برون‌رفت از آن احیای شرکت ساپکو با ماموریت‌های جدید در حوزه تامین قطعات متناسب با شرایط، تامین به موقع با هزینه کم و کیفیت بالا است.

مقیمی با اشاره به بازدید از خطوط تولید ایران‌خودرو، توجه به منابع انسانی را از دیگر محورهای اصلی فعالیت‌ها و برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی حضور دارند و شادابی و انگیزه و پتانسیل‌های موجود در ایران‌خودرو می‌تواند در راستای تحقق اهداف مورد استفاده قرار گیرد.

مقیمی در ادامه هم‌راستایی و هم‌گرایی بین قطعه‌سازی و خودروسازی را یکی از نقاط اصلی و رمز موفقیت دانست و بر نقش بی‌بدیل زنجیره تامین تاکید و تصریح کرد: پرداخت بدهی به قطعه‌سازان طبق چارچوب مصوب و با استفاده از ساز و کار مشخص و روشنی انجام خواهیم داد.

وی توسعه و تعمیق ساخت داخل را از دیگر برنامه‌های خود برای این شرکت برشمرد و افزود: تمرکز بر تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در قطعه‌سازی ، تامین و تولید قطعات و تجهیزات خودرو از جمله موضوعات راهبردی و کلیدی در دوره جدید از فعالیت ایران خودرو خواهد بود.

عناوین برگزیده