تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۷
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۵۲۶۵۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مَُسکن دوباره استاندار مرکزی برای هپکو؛ حقوق‌ها را پرداخت می‌کنیم

می متالز - استاندار مرکزی گفت: با تسهیلات بانک ملی حقوق تیرماه کارکنان هپکو را پرداخت می‌کنیم.
مَُسکن دوباره استاندار مرکزی برای هپکو؛ حقوق‌ها را پرداخت می‌کنیم

به گزارش می متالز، سیدعلی آقازاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا امروز کارگران شرکت هپکو کمتر از دو ماه حقوق طلبکار هستند که تلاش‌های زیادی انجام می‌شود تا این معوقات پرداخت شود.

وی تصریح کرد: در طول یک ماه اخیر همه توان را به کار بستیم که مشکل هپکو حل شود، در این راستا نامه‌ای به رئیس جمهور نوشتم که پیرو نامه وزیر اقتصاد و دارایی و صنعت و معدن موظف شدند موضوع را بررسی و در این رابطه اظهار نظر کنند.

استاندار مرکزی گفت: پیشنهاداتی مطرح شده، اما هنوز قطعی نشده، تصمیمات خوبی در مورد هپکو در دو ماه آینده خواهیم داشت، در حال حاضر برای هپکو موضوع پرداخت حقوق و تولید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

آقازاده افزود: با موافقت هیأت مدیره بانک ملی یک میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات امروز به شرکت هپکو پرداخت می‌شود، مدیریت هپکو اعلام کرده چند دستگاه آماده فروش دارد که قول می‌دهم ظرف هفته دولت حقوق تیرماه و تا پایان شهریور حقوق مرداد و شهریور را پرداخت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح و بهره‌برداری از 89 پروژه در شهر خمین خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 163 میلیارد تومان و ایجاد 814 نفر فرصت شغلی به بهره‌برداری می‌رسند.

امروز کارگران شرکت هپکو بار دیگر در اعتراض به روند موجود این شرکت در میدان باغ ملی اراک تجمع کردند.

عناوین برگزیده