تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۲
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۵۲۹۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نرخ امروز طلا و سکه در بازار آزاد + دلار و یورو در صرافی های دولتی

می متالز - در اولین روز هفته دلار در صرافی‌های بانکی ۱۱۳۰۰ تومان ارزش‌گذاری شد و سکه تمام‌ بهار و طلای ۱۸ عیار هم قیمت های ۴.۱۰۵ میلیون و ۴۰۹ هزار تومانی را تجربه کردند.
نرخ امروز طلا و سکه در بازار آزاد + دلار و یورو در صرافی های دولتی

به گزارش می متالز، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌ طرح جدید با تغییر نسبت به روز کاری قبل، 4 میلیون و  105 هزار تومان و سکه طرح قدیم 4 میلیون و 51 هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه 2 میلیون و 113 هزار تومان، ربع‌ سکه یک‌میلیون و 302 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 929 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت هر گرم طلای 18 عیار هم 409 هزار و 100 تومان ارزش‌گذاری شده ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1520.5 دلار معامله می‌شود.

در این میان، صرافی‌های بانک‌ها قیمت فروش و خرید دلار را 11300 و 11200 تومان اعلام کردند.قیمت فروش و خرید یورو هم 12500 و 12400 تومان مشخص شد.

بنابراین گزارش، 5 صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد