تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۷
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۵۴۱۹۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
قائم‌مقام فروش اعلام کرد:

تحویل یک محصول سایپا و سود ۴۵ درصدی به انصراف دهندگان دو محصول پرطرفدار

می متالز - قائم‌مقام فروش سایپا با اشاره به زمان تحویل "کوئیک‌" از پیشنهاد سود ۴۵ درصدی به متقاضیان دو محصول پر طرفدار در صورت انصراف و انتخاب محصولات جایگزین خبر داد.

به گزارش می متالز، مجید باقری خوزانی با بیان اینکه سایپا در تعطیلات اخیر خودروسازان به تکمیل محصولات ناقص مشغول بود در خصوص زمان تحویل کوئیک‌های ثبت نامی به اکو ایران گفت: تا ۳۵ روز دیگر تمامی تعهدات معوق خودرو کوئیک را صفر خواهیم کرد.

وی افزود: تعداد زیادی کوئیک به دلیل کمبود قطعه در پارکینگ‌ها جمع شده بود که توانستیم در ایام تعطیلات روند تکمیل آنها را تسریع کنیم بنابراین بین ۳۰ تا ۳۵ روز دیگر تمام کوئیک‌های معوقه را تحویل مشتریان خواهیم داد.

این مقام مسوول ادامه داد: علاوه بر سود مشارکت، سود تاخیر نیز از روزی که قرار بوده کوئیک یا سایر خودروها را تحویل مشتریان بدهیم، محاسبه و پرداخت خواهد شد.

باقری خوزانی به تعهدات معوق برلیانس و ساندرو نیز اشاره کرد و گفت: به دلیل خلف وعده شرکای خارجی، نتوانستیم تولید رنو و برلیانس را ادامه دهیم، بنابراین ثبت نام‌کنندگان خودروهای موردنظر می‌توانند در طرح دریافت محصولات جایگزین، شرکت کرده یا با دریافت سودی بیشتر از حد متعارف (۴۵ درصد)، انصراف را اعلام کنند.

وی در واکنش به گلایه مشتریان مبنی بر اینکه سایپا خودروهای جایگزین را نیز دیر تحویل می‌دهد، تاکید کرد: در حال حاضر میانگین تحویل خودرو به مشتریانی که در طرح تبدیل محصول شرکت کرده‌اند به ۳۵ روز رسیده است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده