تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۳۷
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۵۴۲۴۰
سرویس خبر : زمین شناسی

استرالیا 2.3 میلیارد دلار در اکتشاف سرمایه گذاری کرد/ انجمن مواد معدنی استرالیا: رشد سرمایه گذاری در اکتشاف، رفاه بلند مدت را تضمین می کند

می متالز - هزینه اکتشاف در استرالیا طی سال مالی 2019-2018 میلادی از مرز 2.3 میلیارد دلار استرالیا عبور کرد. انجمن مواد معدنی استرالیا، رشد سرمایه گذاری در این حوزه را تضمینی برای رفاه بلند مدت آن کشور دانست.
استرالیا 2.3 میلیارد دلار در اکتشاف سرمایه گذاری کرد/ انجمن مواد معدنی استرالیا: رشد سرمایه گذاری در اکتشاف، رفاه بلند مدت را تضمین می کند

به گزارش می متالز به نقل از وب سایت اینترنشنال ماینینگInternational Mining هزینه های بخش اکتشاف این کشور در سال مالی 2019-2018 میلادی به 2 میلیارد و 300 میلیون دلار استرالیا (یک میلیارد و 540 میلیون دلار آمریکا) افزایش یافت که نسبت به مدت مشابه سال مالی پیش از آن 19 درصد رشد سرمایه گذاری را نشان می دهد.

همچنین براساس گزارش انجمن مواد معدنی استرالیا، سرمایه گذاری در بخش اکتشاف طلای استرالیا طی سال مالی 2019-2018 میلادی با رشد 19 درصدی به 964 میلیون دلار استرالیا افزایش یافت و رکوردی جدید را به ثبت رساند.

انجمن مواد معدنی استرالیا این رشد سرمایه گذاری در بخش معدن را یکی از عوامل موثردر تضمین رفاه بلند مدت استرالیا اعلام کرد. بیشترین میزان سرمایه گذاری در جنوب استرالیا گزارش شده است که با 55 درصد رشد به 85 میلیون دلار استرالیا افزایش یافت.

این انجمن اعلام کرد: بخش معدن استرالیا نیازمند قانونگذاری پایدار در ایالت و دولت های فدرال است تا بتواند همچنان مردم استرالیا را از این منافع بهره مند سازد. سرمایه گذاری در بخش اکتشاف حامی اشتغال افراد و ایجاد شغل در سراسر کشور می شود.

با تبدیل شدن سرمایه گذاری در اکتشاف به تولید مواد معدنی، استرالیا یک برنده به شمار می رود. بخش معدن بزرگترین سهم درآمد صادراتی کشور را در اختیار دارد و طی دهه اخیر 212 میلیارد دلار استرالیا از طریق مالیات شرکت و حق امتیاز برای دولت درآمدزایی کرده است.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده