تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۲۹
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۵۴۳۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مجمع عمومی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک برگزار شد

می متالز - مجمع عمومی صندوق سرمایه گذاری صنایع کوچک با حضور رئیس و اعضای مجمع برگزار شد.
مجمع عمومی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک برگزار شد

به گزارش می متالز، یونس الستی رئیس مجمع عمومی صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در این جلسه با اشاره به ضرورت افزایش سرمایه صندوق، اظهار داشت: در شرایط فعلی و با توجه به اهمیت تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای صنعتی باید شاهد رشد صدور ضمانت نامه های جدید در این صندوق باشیم.

وی افزود: با توجه به پیش بینی پرداخت تسهیلات در سال جاری از محل اعتبارات تبصره 18، برای سهولت در این امر باید حتما سرمایه اولیه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک بیش از این افزایش یابد.

الستی تاکید کرد: این صندوق به سبب ارائه خدمات به واحدهای صنعتی دارای اهمیت بالایی بوده و امیدواریم بیش از این مورد حمایت قرار گیرد.

 

مقیسه: به دنبال منابع جدید برای افزایش سرمایه صندوق هستیم

مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری صنایع کوچک نیز در این جلسه گفت: تامین منابع جدید برای افزایش سرمایه صندوق ضمانت صنایع کوچک در دستور کار بوده و با بخش های مختلف در این خصوص رایزنی های لازم انجام گرفته است.

محمد حسین مقیسه خاطر نشان کرد: با تامین شرایط مد نظر، صدور ضمانت نامه های جدید سرعت بیشتری خواهد گرفت و همچنین به صنایعی همچون پوشاک توجه بیشتری خواهیم کرد.

وی افزود: صندوق های ضمانت در همه کشورهای توسعه یافته صنعتی همواره مورد حمایت دولت ها هستند و از این منظر و در راستای وظایف محوله اثر گذاری خوبی نیز در تسهیل روند تامین نقدینگی واحدهای صنعتی دارا هستند.

مقیسه اعلام کرد: هم اکنون بیش از 5 برابر سرمایه اولیه ضمانت نامه صادر کرده ایم و البته در تلاش هستیم تا این امکان را بیش از پیش ارتقاء ببخشیم.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک تصریح کرد: با حصول شرایط لازم آمادگی کامل داریم تا همه انواع تسهیلات ارائه شده به واحد های صنعتی را مورد ضمانت قرار دهیم.

عناوین برگزیده