تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۳۸
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۵۴۴۹۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اتاق تعاون ایران مطرح کرد؛

برای اولین بار؛ سفر هیات تجاری اتاق تعاون به بلاروس/ تلاش اتاق تعاون برای حضور پررنگ اتحادیه ها

می متالز - عبداللهی گفت: برای اولین بار، یک هیات تجاری، از سوی اتاق تعاون در مهرماه به بلاروس سفر می کند.
برای اولین بار؛ سفر هیات تجاری اتاق تعاون به بلاروس/ تلاش اتاق تعاون برای حضور پررنگ اتحادیه ها

به گزارش می متالز، بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران، به مناسبت هفته تعاون در جلسه هم اندیشی اتاق تعاون ایران و مدیران عامل اتحادیه های سراسری اظهار کرد: برای اولین بار، یک هیات تجاری، از سوی اتاق تعاون در مهرماه به بلاروس سفر می کند.

وی در ادامه از اقدامات موثر اتاق برای این اتحادیه ها خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه تفاهم نامه خوبی با سازمان تامین اجتماعی بسته شده است  و همچنین مشاوران خصوصی برای آنها در اتاق تشکیل شده است.

رئیس اتاق تعاون ایران  مشکلات در حوزه گمرک را یکی دیگر از مشکلات در حوزه اتحادیه ها دانست و اظهار کرد: خوشبختانه کمیته ای از اعضای نماینده اتاق در این حوزه، تشکیل شده که به مشکلات مربوط به این حوزه می پردازد.

عبداللهی در ادامه تشکیل کمیته مشترک با بانک مرکزی را از دیگر برنامه های اتاق تعاون دانست و افزود: هر ماه این کمیته با حضور کمیجانی( قائم مقام بانک مرکزی) برگزار می شود و مشکلات مربوط به حوزه اتحادیه ها در بخش بانکی، ارزی و پیمان سپاری را مرتفع می سازد.

به گفته رئیس اتاق تعاون ایران، متاسفانه هم اکنون، برندسازی در سطح ملی نداریم.

عبداللهی در ادامه از نقاط ضعف اتحادیه ها از سوی اتاق تعاون گفت: هم اکنون بسیاری از اتحادیه ها کارت عضویت خود را تمدید نکردند که امیدواریم بزودی این موضوع پیگیری شود.

رئیس اتاق تعاون ایران  گفت: هم اکنون اتاق تعاون در تلاش است که حضور اتحادیه ها را در این بخش پررنگ کند.

عناوین برگزیده