تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۵۴
بازدید: ۲۹۷
کد خبر: ۵۴۷۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به گزارش حسابرسی نشده؛

سود هر سهم "وبهمن" تغییری نداشت

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری بهمن در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲۱۱ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده خود، تغییری نداشته است.
سود هر سهم "وبهمن" تغییری نداشت

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری بهمن با سرمایه ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بهمن در دوره یاد شده، مبلغ ۵۷۹ میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۱۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۸۵ درصدی برخوردار است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۵۳۳ میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"وبهمن" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به آذر ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۱۲ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۱۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری بهمن در دوره یاد شده، با افزایش ۲ هزار و ۴۰۷ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال به ۶ هزار و ۸۹۷ میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۴۱۹ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال معادل ۶ هزار و ۸۹۷ میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال محاسبه شد.

"وبهمن" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۶۷ میلیارد و ۶۳۱ میلیون ریال به مبلغ معادل ۸۰۴ میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۴۳۶ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بهمن طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷۲۶ میلیارد و ۷۴۱ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده