تاریخ: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۱
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۵۴۸۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در کوی حافظ؛

«فاراک» پرتقاضا اما؛ پرعرضه از سوی حقوقی‌ها

می متالز - باز هم رکوردی دیگر از شاخص کل و عزم جدی آن برای ثبت عدد ۳۰۰ هزار واحد را شاهد هستیم و در این میان، حقوقی‌ها به سه نماد بانکی علاقه خاصی نشان داده اند.
«فاراک» پرتقاضا اما؛ پرعرضه از سوی حقوقی‌ها

به گزارش می متالز، شاخص کل بورس تهران امروز با رشد شتابان ۴۲۰۰ واحدی در چند ساعت گذشته از معاملات، رکورد دیگری را بر جای گذاشت و با سرعت بالا به محدوده مقاومتی ۳۰۰ هزار واحد نزدیک می‌شود. هم اکنون دماسنج بازار سهام روی ۲۹۴ هزار واحد قرار دارد. 

در این میان، حقوقی‌ها به نمادهای بانکی علاقه خاصی نشان داده اند و سه بانک در صدر خریدهای آن ها قرار دارد. «وبصادر» به همراه «وپارس» و «وپاسار» به عنوان مهمترین سهم های خریدار از سوی حقوقی‌ها شناخته می‌شود.

در آن سو، این قشر از معامله‌گران امروز روی خوشی به نماد «فاراک» نشان ندادند؛ در حالی که این نماد روز پرتقاضایی را سپری می کند و مطابق معمول، حقوقی ها به صف خرید سنگین آن واکنش نشان دادند. به همراه «ودی» که مدتی است مورد بی مهری حقوقی ها واقع شده، «کچاد» نیز در صدر لیست فروش قرار دارد.

همانند روزهای گذشته، نماد «وتجارت» پرعرضه است و پس از آن، «خزامیا» با بیشترین میزان عرضه از سوی سرمایه گذاران مواجه شده است. سومی سهم پرعرضه امروز، یکی دیگر از نمادهای بانکی، «وبصادر» است.

حجم تقاضا در نماد تازه وارد «رنیک» بالا است و «فاراک» به عنوان دومین سهم پرتقاضای معاملات امروز بازار سرمایه به شمار می رود. حجم تقاضا برای خرید سهام «وتجارت» نیز بیش از روز‌های گذشته است.

عناوین برگزیده