تاریخ: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۴
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۵۴۹۳۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

فروش ۵۰۰ تن خاکه و ۵۰۰ تن کلوخه فروکروم تولیدی مجتمع فروکروم جغتای

می متالز - شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در نظر دارد فروش ۵۰۰ تن خاکه و ۵۰۰ تن کلوخه فروکروم تولیدی مجتمع فروکروم جغتای را به مزایده بگذارد.
فروش ۵۰۰ تن خاکه و ۵۰۰ تن کلوخه فروکروم تولیدی مجتمع فروکروم جغتای

به گزارش می متالز، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در نظر دارد ”فروش ۵۰۰ تن خاکه و ۵۰۰ تن کلوخه فروکروم تولیدی مجتمع فروکروم جغتای” واقع در استان خراسان رضوی – شهرستان جغتای را ازطریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به شماره ثبت ستاد ۱۰۹۸۰۰۱۰۲۸۰۰۰۰۲۰ با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و با تضمین شرکت در مزایده به مبلغ ۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (سه میلیارد) ریال برای پیشنهاد پارتی ۵۰۰ تنی خاکه با عیار میانگین ۵۷ درصد و ۳٫۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (سه میلیارد و سیصد میلیون) ریال برای پیشنهاد پارتی ۵۰۰ تنی کلوخه فروکروم با عیار میانگین ۶۲ درصد (واریز نقدی و یا ضمانتنامه بانکی) برگزار نماید.

تاریخ انتشار مزایده در سامانه ساعت ۱۰ صبح مورخ ۹۸/۰۶/۲۳ و مهلت زمان ارائه پیشنهادات حداکثر تا ساعت ۱۷ روز شنبه مورخ ۹۸/۰۷/۱۳ می باشد. علاقمندان شرکت در مزایده می بایست جهت دریافت اسناد از سامانه مبلغ پانصد هزار ریال از طریق درگاه پرداخت بانک (در بستر سامانه) واریز نمایند و همچنین جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی با شماره های دفتر ثبت نام ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸-۰۲۱ و مرکز ۲۷۳۱۳۱۳۱-۰۲۱ تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

عناوین برگزیده