تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۳:۵۶
بازدید: ۳۴۶
کد خبر: ۵۵۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری پنجمین نشست مدیران HSEE‌ سازمان‌های تابعه و وابسته وزارت صنعت، معدن و تجارت

می متالز - پنجمین نشست مدیران HSEE‌ سازمان‌های تابعه و وابسته وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور مدیر کل دفتر بهداشت،‌ ایمنی، محیط زیست و انرژی این وزارتخانه برگزار می شود.
برگزاری پنجمین نشست مدیران HSEE‌ سازمان‌های تابعه و وابسته وزارت صنعت، معدن و تجارت

با توجه به ضرورت و اهمیت نقش هم اندیشی، هم گرایی و هم افزایی و همچنین ضرورت اجرایی کردن اهداف، برنامه‌ها و ماموریت‌های راهبردی امور بهداشت،‌ ایمنی، محیط زیست و انرژی و تبیین و ایجاد هماهنگی‌های لازم در راستای اجرای طرح جامع HSEE وزارت صنعت، معدن و تجارت،‌ پنجمین نشست مدیران HSEE‌ سازمان‌های تابعه و وابسته با محوریت اولویت‌ها و راهبردهای HSEE‌ سال 1396، از ساعت 8:30 تا 17 روز چهارشنبه یکم شهریورماه در ساختمان شهیدان مهری وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد.

همچنین به منظور ارایه اقدامات محیط زیستی و گزارش عملکرد سازمان‌های استانی آذربایجان شرقی، ‌تهران،‌ البرز، اصفهان،‌ مرکزی،‌ خوزستان،‌ فارس و خراسان رضوی (استان‌های با مرکزیت هشت کلانشهر دارای معضلات آلودگی هوا) در ساعت 9:00 روز سه شنبه مورخ 31 مردادماه جلسه هم اندیشی برگزار می‌شود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد