تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۱۳
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۵۵۷۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری جلسه رفع مشکلات شرکت های هپکو، آذرآب و واگن‌پارس

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با توجه به نشست اخیر کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید در استان مرکزی، بعدازظهر امروز (دوشنبه) جلسه‌ای برای رفع مشکلات شرکتهای هپکو، آذراب و واگن‌پارس با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد.
برگزاری جلسه رفع مشکلات شرکت های هپکو، آذرآب و واگن‌پارس

به گزارش می متالز، محمدرضا حاجی‌پور افزود: با پیگیری های صورت گرفته از سوی سازمان صمت و استاندار مرکزی جلسه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید در استان مرکزی با حضور وزیر صمت روز پنجشنبه برگزار و در این جلسه مقرر شد در کوتاهترین مدت نسبت به بررسی مشکلات شرکتهای هپکو، آذراآب و واگن پارس اقدام عاجل به عمل آید.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس و به دعوت وزیر صمت امروز عصر جلسه ای با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، استاندار مرکزی، سرپرست سازمان خصوصی سازی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیران عامل بانک ملی و شرکت مپنا، مدیران کل دستگاه‌های امنیتی و قضایی استان، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در دفتر وزیر تشکیل خواهد شد.

رئیس سازمان صمت استان مرکزی اظهار کرد: در این جلسه قرار است با حضور اعضای شرکت‌کننده مشکلات مالکیت این شرکتها و تسهیل امور حقوقی و تولید آنها بررسی شده و گامی موثر در جهت رفع مشکلات شرکتهای مذکور برداشته شود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد