تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۸:۵۰
بازدید: ۵۱۷
کد خبر: ۵۵۹۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
از کسب افتخار، تا همایش کارکنان ورزشکار

شور ورزش کارکنان مس در سرچشمه

می متالز - شرکت مس در کنار کار منظم پرسنل خود، از بحث ورزش و سلامت کارکنان نیز غافل نمانده و در کنار تیم‌های حرفه‌ای که با نام مس در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند، به ورزش کارکنان نیز اهمیت می‌دهد. نمونه اهتمام به ورزش کارکنان، در مس منطقه کرمان به خوبی آشکار است.
شور ورزش کارکنان مس در سرچشمه

در روزهای هفته گذشته، کارکنان مس در شهر سرچشمه رویدادهای ورزشی جذابی را پشت سر گذاشتند و به همت تربیت بدنی مس منطقه کرمان، با برگزاری مسابقات ورزشی مختلف، آمادگی بدنی و روحیه بالای خود را با ورزش در کنار کارهای روزمره شهر مس نشان دادند.
در هفته گذشته مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان کرمان به همت تربیت بدنی مس منطقه کرمان در سرچشمه برگزار شد. در این رقابت‌ها دو تن از کارکنان ورزشکار مس، «سجاد داوری» و «عباس صفاری» با کسب عناوین دوم به مدال نقره این مسابقات دست پیدا کردند.
همچنین، ورزشکاران مس منطقه کرمان در مسابقات انتخابی دوومیدانی کارگری استان کرمان برای اعزام به مسابقات کشوری شرکت کردند که در این رقابت‌ها نیز در بخش پرتاب وزنه «علی بیگلری» از تیم مس منطقه کرمان در جایگاه اول قرار گرفت. در بخش بانوان هم، بانوان ورزشکار مس خوش درخشیدند و در ماده 200 متر «محبوبه رنجبر» از تیم مس منطقه کرمان به مقام سوم دست یافت. «محبوبه ایلاقی» دیگر ورزشکار بانوی مس منطقه کرمان بود که در ماده پرتاب وزنه به مقام دوم رسید و و همین ورزشکار در ماده پرتاب دیسک نیز عنوان سومی را کسب کرد.
کارکنان بانوی والیبالیست مس سرچشمه نیز در هفته گذشته با یک بازی دوستانه فعالیت‌های ورزشی خود را ادامه دادند و مسابقه دوستانه والیبال بانوان بین دو تیم مس سرچشمه و شهر انار در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان به میزبانی شهر سرچشمه در سالن شادروان تختی برگزار شد. بر این اساس، رقابت دو تیم بزرگسالان با نتیجه 3-2  با برد تیم مس سرچشمه به پایان رسید  و در رده جوانان با نتیجه 3-1 بازی به تیم حریف واگذار شد.
رکاب‌زنان مس سرچشمه نیز در هفته گذشته پا در رکاب شدند و تیم دوچرخه‌سواری مس سرچشمه به نمایندگی از تیم منتخب جوانان استان کرمان در مسابقات کشوری که در مجموعه ورزشگاه آزادی تهران  برگزار شده بود، شرکت کرد. این تیم با ترکیب «سامان حسین‌زاده» و «امید زارع‌عسکری» به این مسابقات اعزام شد و در ماده اسپرینت توانست پس از تیم‌های خراسان رضوی و یزد به مقام سوم کشور برسد و همچنین، در بخش انفرادی در ماده اومینیوم، حسین‌زاده توانست به نایب‌قهرمانی مسابقات کشوری دست یابد. گفتنی است که از نتایج این مسابقات برای دعوت به اردوهای تیم ملی دوچرخه‌سواری استفاده می‌شود.
و در نهایت در روز جهانی ایروبیک، بانوان مس منطقه کرمان این روز را با فعالیت‌های ورزشی خود گرامی داشتند. به همین مناسبت، اولین همایش ایروبیک بانوان مس منطقه کرمان با حضور 7 تیم از شهرهای کرمان، شهربابک، سرچشمه، رفسنجان، سیرجان و پاریز در سالن شهید علی محمدی‌پور شهر سرچشمه برگزار شد.
در آیین افتتاحیه این همایش، «ارسلان» معاونت منابع انسانی مس منطقه کرمان و رئیس هیأت همگانی شهرستان رفسنجان، «میرافضلی» مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان، «کافی» مدیر امور خدمات اجتماعی و ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.
در این مراسم، معاونت منابع انسانی مس منطقه کرمان به اهمیت نقش ورزش در زندگی و رابطه آن با سلامت روح و جسم اشاره کرد و هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی را ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد نشاط و شادابی بین کارکنان و خانواده‌های ایشان دانست.
ارسلان افزود: رشته ایروبیک در طی چند سال اخیر مخاطبان زیادی را در سطح منطقه به خود جذب کرده تا جایی که تقریباً یک‌سوم بانوان ورزشکار سطح منطقه مشغول به فعالیت در این رشته ورزشی هستند.
مدیر امور خدمات اجتماعی مس منطقه کرمان نیز درباره برنامه‌ها و اهداف تربیت بدنی کارکنان در مس منطقه کرمان سخن گفت و اظهاری امیدواری کرد برگزاری این‌چنین برنامه‌هایی در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح منطقه افزایش یابد.
در پایان مراسم، از طرف تربیت بدنی کارکنان مس منطقه کرمان به تیم‌های شرکت‌کننده تندیس یادبود اهدا شد.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده