رییس هیات عامل ایمیدرو:

به گزارش می متالز، به دنبال به تعویق افتادن حقوق 10 ماهه معدنکاران و عدم توجه به وعدههای داده شده از سال گذشته کارگران معدن آق دربند، مقابل فرمانداری سرخس تجمع و سپس در نشستی با فرماندار مشکلات خود را مطرح کردند.
