تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۰۰
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۵۶۳۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به راه‌آهن سراسری متصل می‌شود

می متالز - استاندار قم از اتصال راه‌آهن سراسری به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان خبر داد و گفت: انجام این مهم جزو سیاست‌های دولت بوده و در دستور کار مسوولان استانی قرار دارد.
منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به راه‌آهن سراسری متصل می‌شود

به گزارش می متالز، بهرام سرمست در آیین اتصال گمرک قم به راه‌آهن سراسری با اشاره به سیاست استان در زمینه حمل‌ونقل ریلی و صنعت اظهار داشت: توسعه حمل‌ونقل ریلی جزو سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید بوده است، به همین دلیل امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از دو پروژه ریلی در  استان بوده‌ایم.

استاندار قم از اتصال راه‌آهن سراسری به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان خبر داد و گفت: انجام این مهم جزو سیاست‌های دولت بوده و در دستور کار مسوولان استانی قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به سیاست استان در ارتباط با توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای ابراز کرد: در راستای این سیاست امروز 9 طرح آموزشی و پرورشی با اعتبار 20 میلیارد تومان افتتاح کردیم.

استاندار قم خاطرنشان کرد: ما نیاز داریم هنرآموزی و مهارت‌آموزی را به فرزندانمان منتقل کنیم و انجام این کار جزو سیاست‌های مسوولان استان قرار دارد.

سرمست با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از 17 طرح صنعتی با اعتبار 110 میلیارد تومان گفت: صنعت قم در جای خود و شاید در کشور ناشناخته بوده و جای کار دارد

وی در پایان اظهار داشت: بنا داریم رونق تولید را در استان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری دنبال کرده و رونق تولید را در استان ایجاد کنیم.

عناوین برگزیده