تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۷
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۵۶۵۳۹

درج ساعت محلی در بلیت هواپیماها

می متالز - عضو هیات مدیره و راهبر عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: تغییر ساعت رسمی کشور خللی در ساعات پروازی ندارد و به طور اتوماتیک تغییرات ساعت محلی در بلیت هواپیماها درج شده و مسافران پروازهای داخلی و خارجی می توانند با اطمینان خاطر از 31 شهریور بر اساس ساعت درج شده در بلیت وارد فرودگاه شوند.
درج ساعت محلی در بلیت هواپیماها

به گزارش می متالز، سعید اکبری ضمن بیان این مطلب عنوان کرد: ما دارای اختلاف ساعت با مبنای بین المللی هستیم و از 22 سپتامبر تا 21 مارس سه ساعت و نیم با ساعت بین المللی اختلاف داریم و تابستان نیز اختلاف ما با مبنای بین المللی چهار ساعت و نیم است.

عضو هیات مدیره و راهبر عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: این اختلاف ساعت در AIP ایران درج شده و کشورهای همسایه و تمام شرکت های هواپیمایی و آژانس های هواپیمایی از آن آگاهی دارند.

وی گفت: با توجه به اینکه در بلیت هواپیماها ساعت محلی درج می شود و سیستم اتوماسیون فرودگاه ها نیز به طور اتوماتیک بر اساس تغییر ساعت تنظیم می شود، مشکل و خللی در برنامه پروازها ایجاد نمی شود و مسافران می توانند با اطمینان خاطر از 31 شهریور بر اساس ساعت تعیین شده در بلیت در فرودگاه حاضر شوند.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده