تاریخ: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۸
بازدید: ۲۹۲
کد خبر: ۵۶۹۵۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی:

افزایش وصول حقوق دولتی در سال جاری نشانگر فعال شدن معادن استان است

می متالز - دهقان گفت: در ۵ ماهه نخست سال جاری وصول مطالبات حقوق دولتی معادن استان افزایش ۷۰۰ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه داشته که نشانگر فعال شدن معادن استان است.
افزایش وصول حقوق دولتی در سال جاری نشانگر فعال شدن معادن استان است

به گزارش می متالز، «محمد دهقان»، اظهار کرد: پس از دریافت حقوق دولتی از معادن استان که به خزانه کشور واریز می گردد 15 درصد مبلغ دریافتی جهت ایجاد زیر ساخت ها به مناطق معدن خیز استان باز گردانی می شود که امیدواریم با افزایش این مبالغ تا پایان سال جاری بتوانیم خدمات زیرساختی بیشتری را در مناطق معدن خیز استان انجام دهیم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با بیان اینکه در 5 ماهه نخست سال جاری وصول مطالبات حوقق دولتی معادن استان حدودا افزایش 700 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه داشته، تصریح کرد: افزایش وصول حقوق دولتی در سال جاری نشانگر فعال شدن معادن استان بوده است.

وی گفت: 60 کیلومتر راه دسترسی به معادن استان آذربایجان غربی و ایجاد زیرساخت های مناسب برق و آب رسانی به معادن با هزینه بالغ بر323 میلیارد ریال از محل 15 درصد حقوق دولتی وصول شده استان به بهره برداری رسیده است.

دهقان عنوان کرد: معادنی که استخراج سالانه آنها به میزان کافی نرسیده، می توانند با ارائه درخواست برای استفاده از تخفیف 25درصدی حقوق دولتی به معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان مراجعه کنند.

این مسوول در پایان سخنان خود بیان کرد: مبلغ 279 میلیارد ریال حقوق دولتی در سال جاری از معادن استان دریافت شده است.

عناوین برگزیده