تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۱۰
بازدید: ۹۲
کد خبر: ۵۷۰۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس صنعت، معدن و تجارت اردبیل خبر داد:

قرارگیری اردبیل در فهرست ۱۲ استان محروم صنعتی کشور

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با قرارگیری استان اردبیل در فهرست ۱۲ استان محروم کشور، حمایت‌های بیشتر از صنعت، معدن و تجارت استان انجام خواهد شد.
قرارگیری اردبیل در فهرست ۱۲ استان محروم صنعتی کشور

به گزارش می متالز، رامین صادقی ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی توسعه بخش صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: با توجه به قابلیت و وضعیت موجود در اردبیل، این استان در برنامه توسعه مناطق کم برخوردار کشور در فهرست ۱۲ استان محروم حوزه صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته تا حمایت‌های انجام یافته در این بخش بیش از پیش افزایش یابد.

به گفته وی قرارگیری در این فهرست می‌تواند زمینه را برای توجه بیشتر و تقویت بخش تولید و صنعت استان فراهم کند تا از آثار مثبت رونق صنعت در تمامی شهرهای مستعد استان بهره جست.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به مزایای توجه به صنعت در کشور و آثار مثبت آن در رونق تولید و اشتغال اشاره کرد و افزود: در حال حاضر برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و پرداخت تسهیلات به واحدهای دارای مشکل به یک اولویت مهم تبدیل شده است.

صادقی قرارگیری اردبیل در برنامه توسعه استان‌های محروم را فرصتی برای تدوین برنامه‌های لازم به منظور بهسازی هر چه سریع واحدهای تولیدی و صنعتی دانست و یادآور شد: با رایزنی و جلسات مستمری که با مسئولان وزارت صنعت برگزار شده، رونق و توسعه بخش صنعت به یک اولویت اساسی تبدیل گشته است.

وی از تلاش برای جذب منابع لازم در بخش صنعت و معدن استان و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در منطقه خبر داد.

عناوین برگزیده