تاریخ: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۴۱
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۵۷۰۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:

بوروکراسی حاکم در کشور آزاردهنده است

می متالز - رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: دیوان‌سالاری و بوروکراسی حاکم در کشور، آزاردهنده است. سالانه ۳۰ میلیون زائر به مشهد می‌آیند اما با این‌حال استانداری اختیارات محدودی دارد.
بوروکراسی حاکم در کشور آزاردهنده است

به گزارش می متالز، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که در تالار جلسات شهید هاشمی‌نژاد بیمارستان امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، خطاب به وزیر کشور اظهار کرد: از زمانی که تحریم‌ها برقرار شد روزی نبود که به فعالان بخش خصوصی شوک وارد نشود.

وی افزود: ۶۰۰۰ واحد صنعتی و ۵۰۰۰ واحد معدنی داریم؛ اکثر واحدهای صنعتی در خراسان رضوی مانند سایر استان‌ها به خاطر تحریم، تعطیل نشدند. تولید و صنعت مثل موجودات زنده می‌مانند که یا زنده می‌مانند یا می‌میرند.

سیدحسین حسینی عنوان کرد: دیوان‌سالاری و بوروکراسی حاکم در کشور، آزاردهنده است. سالانه ۳۰ میلیون زائر به مشهد می‌آیند اما با این‌حال استانداری اختیارات محدودی دارد.

وی با اشاره به یکی از مصاحبه‌های رحمانی فضلی مبنی بر افزایش نارضایتی‌ها، گفت: طرح اقتصاد مردمی باید فراگیر شود و مثلث توسعه اقتصادی که آقای استاندار مطرح کردند، سطح محدودی را می‌تواند دربرگیرد و باید آن را از مثلث به کشتی توسعه اقتصادی تبدیل کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی، معاون فرماندار مشهد در ادامه جلسه مطرح کرد: شهر مشهد دارای ۱۳ منطقه شهرداری است و ۶۶ محله در مناطق کمتر توسعه‌یافته داریم. طرح نجات اجتماعی، شامل ۱۶۳ هزار مرد و ۱۲۶ هزار زن است که به صورت عملیاتی در حال اجرا است.

عناوین برگزیده