به گزارش می متالز، فرشاد مقیمی در نشستی با مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش این شرکت، نمایندگیهای مجاز منتخب و مسوولان صنفی مربوطه گفت: کسب رضایت مشتریان و ارائه خدمات مناسب و باکیفیت، خط قرمز ما در خدمات پس از فروش است و در این زمینه توقع نهایت تلاش در اجرای دقیق دستورالعملها ابلاغ شده، همراه با سرعت در اجرا و نوآوری در ارائه خدمات را از نمایندگیها داریم.
وی تسهیل فرآیندهای تصمیمگیری، کاهش هزینههای سربار و اقتصادیتر شدن فعالیتهای نمایندگیها را بهعنوان مطالبهای دیگر در این جمع مطرح کرد و افزود: نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش ثروت پنهان گروه صنعتی ایرانخودرو هستند و با برنامههای جدیدی که در برنامه کار شرکت قرار گرفته، امیدواریم نمایندگیها شاهد تحول مثبت و سازندهای در کسبوکار خود باشند و از این رهگذر، مشتریان نیز رضایت روزافزونی از خدمات دریافتی خود از مجموعه داشته باشند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به نظارت مستقیم مدیران حوزه خدمات پس از فروش، گفت: متولیان این حوزه علاوهبر پایشهای سیستمی و لحظه به لحظه بر نحوه ارائه خدمات، نظارتهایی را بهمنظور بررسی گلوگاهها و نقاط قابلبهبود طبق برنامههای مدون و بهخصوص در زمانهای اوج مراجعه هموطنان به نمایندگیها در استانهای مختلف کشور برنامهریزی و اجراکرده و خدمات ارائه شده به مشتریان را مورد ارزیابی قرار داده و از نزدیک در جریان دغدغههای مشتریان و نمایندگیها قرار گیرند.