تاریخ: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۵۰
بازدید: ۲۶۵
کد خبر: ۵۷۳۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تصویب صورت های مالی ایمیدرو در مجمع عمومی عادی سالانه

می متالز - صورت های مالی سال 97 سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، به اتفاق آرا در مجمع عمومی عادی سالانه تصویب شد.
تصویب صورت های مالی ایمیدرو در مجمع عمومی عادی سالانه

به گزارش می متالز، پیش از ظهر امروز مجمع عمومی عادی سالانه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو، یونس الستی معاون توسعه مدیریت و منابع و سایر اعضای مجمع، بازرس قانونی و حسابرس برگزار و صورت های مالی پس از قرائت گزارش ها و نیز بحث و بررسی بندهای قانونی گزارش حسابرس، به تصویب اعضا رسید.

در این مجمع خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو از اقدامات این سازمان سخن گفت که در راستای سیاست ها و برنامه های کلان وزارت صنعت، معدن و تجارت اجرایی شده و نتایجی همچون اجرای روش های نوین تامین مالی پروژه های توسعه ای، جذب نقدینگی از بخش خصوصی، توسعه برنامه های اکتشاف و مدیریت سود انباشته شرکت های بزرگ داشته است. سپس رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت از عملکرد یک ساله ایمیدرو ابراز رضایت کرد و آن را نمونه ای از انقلاب در حوزه معدن دانست.

پیش از وی سمیه خلوصی مدیر برنامه ریزی و نظارت راهبردی ایمیدرو گزارشی از وضعیت جهانی معدن و صنایع معدنی و روند تقاضا در این حوزه ارایه داد و سپس به اعلام گزارشی درباره اهداف، برنامه ها راه اندازی طرح ها و عملکرد افتتاح پروژه ها و ایجاد اشتغال توسط این سازمان پرداخت.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده