تاریخ: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۴۸
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۵۷۹۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:

معرفی ۶۵ واحد تولیدی استان به بانک ها جهت دریافت تسهیلات رونق تولید

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۶۵ واحد تولیدی استان جهت دریافت تسهیلات رونق تولید ۹۸ به بانکهای عامل معرفی شدند.
معرفی ۶۵ واحد تولیدی استان به بانک ها جهت دریافت تسهیلات رونق تولید

به گزارش می متالز، بهروز اسودی در یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اعلام این خبر افزود: با ابلاغ بسته حمایتی تسهیلات رونق تولید ۹۸ و با ثبت نام از متقاضیان ، ۶۵ واحد تولیدی صنعتی ، صنفی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از یکهزار میلیارد ریال با موافقت اعضای کارگروه در این جلسه به بانکهای عامل معرفی شدند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی از ابلاغ این بسته های حمایتی و تسهیلات رونق تولید حفظ، تثبیت و افزایش اشتغال و حمایت از تولید داخلی و رونق تولید می باشد افزود: با پرداخت تسهیلات به این واحدهای تولیدی حدود ۶۰ فرصت شغلی جدید در این واحدها ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: از زمان ابلاغ تسهیلات رونق تولید سال ۹۸ ، ۱۷۴ واحد تولیدی صنعتی، صنفی و کشاورزی در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ، تا قبل از این جلسه پرونده ۲۶ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۸۸۰۰ میلیارد ریال توسط کمیته تسهیلات و تامین مالی بنگاه های تولیدی استان بررسی و به بانکهای عامل معرفی شده اند.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان همچنین از بررسی مشکلات ۹۵۹ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات این کارگروه خبر داد و تصریح کرد: در آخرین دستور کار این نشست مشکلات بانکی، تامین اجتماعی و زیربنایی و مالیاتی چهار واحد تولیدی و خدماتی زرین شیمی امید، عطر اتحاد، کاروانسرای لاسجرد و نگین نما بررسی شد.

اسودی خاطرنشان کرد: ۲۰۴۲ مصوبه در جهت رفع موانع تولید استان به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که ۴۰ درصد مصوبات مربوط به امور بانکی و تسهیلات، ۱۶ درصد مربوط به امور زیر بنایی ، ۱۵ درصد مربوط به امور مالیاتی، ۱۶ درصد مربوط به تامین اجتماعی و مابقی نیز مربوط به سایر می باشد که ۷۴ درصد این مصوبات اجرایی شده است.

عناوین برگزیده