تاریخ: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۵۴
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۵۸۰۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کسب رتبه نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید توسط سازمان صمت آذر بایجان غربی

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی از کسب رتبه نخست کشور در پرداخت تسهیلات به واحد های مشکل دار توسط این سازمان خبر داد و گفت: آذربایجان غربی با پرداخت 3 هزار و 334 فقره تسهیلات در قالب رونق تولید از ابتدای سال 1396 تا تیر ماه 1398 در رتبه نخست کشوری قرار گرفت.
کسب رتبه نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید توسط سازمان صمت آذر بایجان غربی

به گزارش می متالز، بابایی عنوان کرد: تمام پرداخت ها از طریق سامانه بهین یاب و پرداخت های مستقیم بانک ها عامل را دربر می گیرد که این پرداخت ها طبق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان صورت گرفته است.

بابایی افزود: برای پرداخت تسهیلات ذکر شده تعداد 285 جلسه کمیته 4 جانبه، 295 جلسه کمیته کارشناسی و 120جلسه کمیته بررسی در مجموع تعداد 700 جلسه در استان برگزار شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی بیان کرد: این عملکرد درخشان مرهون تلاش های بی وقفه و موثر دبیرخانه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولیددر استان و تمامی دستگاه های ذیربط بخصوص بانک های عامل استان می باشد.

وی اضاف کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری 7 واحد تولیدی با پرداخت 250 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید با ایجاد اشتغال برای 129 نفر و همچنین افزایش ظرفیت 22 واحد تولیدی با پرداخت 363 میلیارد ریال تسهیلات و صیانت از موقعیت شغلی 453 نفر بارزترین عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوده است.

بابایی در پایان اذعان کرد: در بین تمام استان های کشور از لحاظ پرداخت تسهیلات در قالب رونق تولید استان آذربایجان غربی با پرداخت 3 هزار و 334 فقره تسهیلات رتبه اول کشوری، استان تهران با 2 هزار و 705 فقره پرداختی رتبه دوم و استان یزد با 2 هزار و 447 فقره پرداختی رتبه کشوری را کسب نموداند.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!