تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۲۰
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۵۸۳۰۹
مدیرکل سابق راه‌آهن خراسان:

ظرفیت جابه‌جایی ریلی مسافر در خراسان به ۲۰ میلیون نفر افزایش یافته است

می متالز - ضیایی مهر با اشاره به اینکه راه‌آهن خراسان ۹ درصد مسیر ریلی کشور را دارا بوده، گفت: ظرفیت جابه‌جایی ریلی مسافر در خراسان با رشد ۸ میلیونی از ۱۲ میلیون نفر به ۲۰ میلیون نفر افزایش یافته است.
ظرفیت جابه‌جایی ریلی مسافر در خراسان به ۲۰ میلیون نفر افزایش یافته است

به گزارش می متالز، «محمدحسین ضیایی‌مهر» امروز (۲۷ شهریور) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه‌آهن خراسان، اظهار داشت: توفیق داشتم که معادل ربع قرن از عمر خدمتی‌ام را در استان امام رضا(ع) بودم و تمام تلاش ۲۵ ساله ام در مسیر خدمت‌رسانی شایسته به زائران و مجاوران امام مهربانی‌ها بود.

مدیرکل سابق راه‌آهن خراسان افزود: راه‌آهن خراسان ۹ درصد مسیر ریلی کشور را دارا بوده و حجم زیادی از زائران امام رضا(ع) از این طریق به مشهد می‌آمدند و تمام تلاشمان این بود که گلوگاه‌ها و ایرادهای موجود به ‌سرعت برطرف شود تا مشکلی در امر جابه‌جایی ۵۰ درصدی مسافر و ۸۵ درصدی بار از خطوط ریلی خراسان به‌وجود نیاید.

وی با بیان اینکه تلاشمان این بود که حرکتمان جلوتر از قطارها باشد تا مشکلی پیش نیاید، گفت: ظرفیت جابه‌جایی ریلی مسافر در خراسان از ۱۲ میلیون نفر به ۲۰ میلیون نفر افزایش یافته و به لطف الهی و عنایات امام هشتم(ع) افزایش ۸ میلیونی مسافران ریلی را داشتیم که این مهم نشان از رضایت حداکثری مردم از خدمات راه‌آهن خراسان است.

ضیایی‌مهر تصریح کرد: افزایش خطوط ریلی و قطارها و واگن‌های خراسان از جمله اقدامات شاخص صورت‌گرفته در اداره کل راه‌آهن خراسان بود و از جمله دیگر اقدامات شاخص این اداره کل می‌توان به توسعه قطارهای باری اشاره کرد.

مدیرکل سابق راه‌آهن خراسان تاکید کرد: مسوولان همواره یار و همراه خادمان مردم در حوزه حمل و تقل ریلی بودند و برای من جدا شدن از این فضای صمیمی و نیز شهر و استان امام رضا(ع) بسیار سخت است و امیدوارم که سنگر جدید بتوانم خدمتگزار مردم در راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران باشم.

عناوین برگزیده