تاریخ: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۳
بازدید: ۲۸۸
کد خبر: ۵۸۷۱۷
سرویس خبر : زمین شناسی

بازدید معاونان و مدیران سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور از پارک موزه علوم زمین مشهد

می‌متالز - به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌ رسانی اداره‌کل منطقه شمال شرق آقایان احمد رضازاده معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و پشتیبانی، عباس ملا ذیحساب و اکبر ابراهیمی مدیریت حراست از مرکز مشهد بازدید کردند.
بازدید معاونان و مدیران سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور از پارک موزه علوم زمین مشهد

به گزارش می‌متالز، در این بازدید پارک موزه علوم زمین و سامانه مستندات فیزیکی علوم زمین مورد بازدید قرار گرفت و آقای رضازاده در پایان بازدید در جلسه مشترکی با دکتر جعفر طاهری و معاونان ایشان از تلاش خستگی‌ناپذیر کارکنان این مرکز تقدیر کرد و فعالیت‌های گسترده فنی و اجرایی در این اداره‌کل را قابل توجه دانست.

مدیر اداره‌کل منطقه شمال شرق نیز با توجه به محدودیت‌های اعتباری درخواست مساعدت لازم در خصوص تکمیل طرح‌های باقیمانده پروژه پارک موزه علوم زمین را مطرح کرد و از معاون برنامه‌ریزی و ذیحساب در خصوص راه‌اندازی مرکز نوآوری علوم زمین کشور در مشهد درخواست همکاری کرد تا با افتتاح این مرکز که ظرفیت‌های لازم جهت کارآفرینی در حوزه علوم زمین را دارد ظرفیت‌های جدید در حوزه علوم زمین در میان فارغ التحصیلان جوان این رشته فراهم شود.

معرفی مسئول جدید حراست اداره کل منطقه شمال شرق

همچنین معارفه و تودیع مسئولان جدید و کنونی اداره کل منطقه شمال شرق برگزار شد و اقای اکبر ابراهیمی مدیر حراست سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر منظمی باقرزاده در مدت 6 سال تصدی این مسئولیت آقای غلامی را به عنوان مسئول جدید حراست این اداره کل معرفی کرد.

مدیر حراست سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور پست حراست را حساس و بازوی مشورتی مدیران دانست که با تعامل با یکدیگر می‌توانند بسیاری از مشکلات را حل کنند.

عناوین برگزیده