تاریخ: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۶
بازدید: ۲۸۳
کد خبر: ۵۹۵۹۷
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:

ظرفیت پروازهای اربعین افزایش می‌یابد

می متالز - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در واکنش به کمبود پروازهای اربعین توضیح داد که از چند روز آینده ظرفیت پروازهای اربعین افزایش خواهد یافت.
ظرفیت پروازهای اربعین افزایش می‌یابد

به گزارش می متالز، جعفرزاده با تأکید بر اینکه باید بلیت پروازهای اربعین را از 20 تا 30 مهرماه با نرخ مصوب تائید شده توسط سازمان هواپیمایی به فروش برسانند، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری این آمادگی را دارد که در صورت درخواست شرکت‌های هواپیمایی البته با رعایت الزامات و توانایی عملیاتی و داشتن هواپیمای پشتیبان مجوز پرواز فوق‌العاده نیز برای ایرلاین‌ها صادر کند از همین رو تا کنون حدود 721 مجوز برای ایرلاین‌ها صادرشده است.

وی در ادامه عنوان کرد: پس از اینکه شرکت‌های هواپیمایی مجوز خود را از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت کردند موظف‌اند که هماهنگی‌های لازم را با فرودگاه نجف انجام بدهند و سپس اقدام به بلیت فروشی کنند.

او در پاسخ به این سؤال چرا در حال حاضر دفاتر دارای مجوز فروش بلیت پروازهای اربعین از اتمام صندلی‌های موجود پروازهای اربعین خبر می‌دهند، توضیح داد: در حال حاضر دفاتر در حال فروش بلیت پروازهای اربعین هستند و در چند روز آینده ظرفیت بیشتری در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: زمان ارائه بلیت پروازهای اربعین توسط ایرلاین‌ها پس از صدور مجوز متفاوت خواهد بود و در حال حاضر شرکت هواپیمایی کیش ایر، قشم ایر، ماهان، کاسپین، زاگرس، هما مجوز پروازهای اربعین را از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت کرده‌اند.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده