تاریخ: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۶
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۵۹۷۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

سود هر سهم واتی" ۱۶۸ درصد افزایش یافت

می متالز - گروه سرمایه‎گذاری آتیه دماوند در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۲۶ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۴۷ ریال اعلام شده بود، افزایش ۱۶۸ درصدی را نشان می‌دهد.
سود هر سهم واتی" ۱۶۸ درصد افزایش یافت

به گزارش می متالز، گروه سرمایه‎گذاری آتیه دماوند با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه سرمایه‎گذاری آتیه دماوند در دوره یاد شده، مبلغ ۵۶۵ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۲۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۶۸ درصدی برخوردار است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲ هزار و ۷۴۴ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"وآتی" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به آذر ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۱۰ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار گروه سرمایه‎گذاری آتیه دماوند در دوره یاد شده، با افزایش ۱۲ هزار و ۲۱۳ میلیارد و ۸۶۴ میلیون ریال به ۱۹ هزار و ۳۵۶ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۴۴۴ میلیارد و ۸۷۹ میلیون ریال معادل ۳ هزار و ۵ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال محاسبه شد.

"وآتی" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۴۱۰ میلیارد و ۴۳۸ میلیون ریال به مبلغ معادل یک هزار و ۹۵۴ میلیارد و ۲۰۵۴۹۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۵۴۴ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه سرمایه‎گذاری آتیه دماوند  طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۱۹۲ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد