تاریخ: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۴۲
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۶۰۱۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
هفته آینده صورت می‌گیرد؛

بررسی طرح اصلاح قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی در کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی

می متالز - کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی هفته آینده طرح اصلاح قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری را بررسی می‌کند.
بررسی طرح اصلاح قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی در کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی

به گزارش می متالز، نشست کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی دوشنبه (15مهرماه) با دستورکار بررسی پیشنهادات واصله طرح مستثنی شدن بانک رفاه کارگران از سقف مجاز تملک سهام بانک‌های تجاری غیردولتی و طرح استفساریه ماده (5) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی برگزار خواهد شد.

همچنین در این نشست مواد 1 و 3 طرح اصلاح قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با حضور وزارتخانه‌های  تعاون کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور، بانک مرکزی، صندوق توسعه ملی، دیوان محاسبات کشور، بخش خصوصی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

براساس این گزارش کارگروه محیط کسب و کار کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی روز سه شنبه (16مهرماه) به بررسی گزارش عملکرد اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و ماده 22 قانون برنامه ششم توسعه می‌پردازد.

عناوین برگزیده