تاریخ: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۲
بازدید: ۲۵۱
کد خبر: ۶۰۴۰۳

فقط سایت ایرلاین‌ها مجاز به فروش اینترنتی هستند

می متالز - داده بود که سازمان هواپیمایی کشوری این موضوع را تائید نکرد و گفت: زائران برای تهیه بلیت تنها می‌توانند از سایت شرکت‌های هواپیمایی و دفاتری که از سوی سازمان معرفی شده‌اند اقدام به تهیه بلیت کنند.
فقط سایت ایرلاین‌ها مجاز به فروش اینترنتی هستند

به گزارش می متالز، در حالی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از معرفی تعدادی سایت مجاز اینترنتی برای تهیه بلیت اربعین خبر داده بود که سازمان هواپیمایی کشوری این موضوع را تائید نکرد و گفت: زائران برای تهیه بلیت تنها می‌توانند از سایت شرکت‌های هواپیمایی و دفاتری که از سوی سازمان معرفی شده‌اند اقدام به تهیه بلیت کنند.

اخیرا دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد بود که سازمان هواپیمایی کشوری قرار است لیست سایت های مجاز فروش اینترنتی بلیت پروازهای نجف و بغداد را اعلام کند.

طبق گفته او؛ قرار بر این شد که شرکت‌های هواپیمایی سایت‌های اینترنتی که مورد تائید خودشان است و مجوز سازمان هواپیمایی کشوری را دارند معرفی کنند تا آن سایت‌ها هم امکان فروش بلیت را به صورت اینترنتی داشته باشند تا مردم در شهرهایی که به دفاتر فروش بلیت هواپیمایی دسترسی ندارد بتوانند از طریق سایت فروش آنلاین، بلیت خریداری کنند.

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: زائران برای تهیه بلیت تنها می‌توانند از سایت شرکت‌های هواپیمایی و دفاتری که از سوی سازمان معرفی شده‌اند اقدام به تهیه بلیت کنند.

پیش از این، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز در این باره گفته بود؛ برای اربعین سال جاری فروش اینترنتی بلیت ممنوع است و فقط ایرلاین‌ها مجاز به فروش اینترنتی بلیت در سایت خود هستند.

بلیت پروازهای اربعین، در بازه زمانی ۲۰ تا ۳۰ مهرماه در مسیرهای تهران-نجف-تهران و تهران-بغداد-تهران با قیمت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و در مسیرهای مشهد-نجف-مشهد و مشهد-بغداد-مشهد با قیمت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رفت. همچنین قیمت پرواز یکطرفه میان تهران و نجف یا بغداد یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و میان مشهد و نجف یا بغداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده