تاریخ: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۴۱
بازدید: ۱۱۹
کد خبر: ۶۰۵۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران:

ایجاد شوراهای حل اختلاف در مراکز صنعتی، معدنی و تجاری اقدام قابل توجهی در راستای حمایت از رونق تولید است

می متالز - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ایجاد شوراهای حل اختلاف در مراکز صنعتی، معدنی و تجاری را اقدام قابل توجهی در راستای حمایت از رونق تولید دانست.
ایجاد شوراهای حل اختلاف در مراکز صنعتی، معدنی و تجاری اقدام قابل توجهی در راستای حمایت از رونق تولید است

به گزارش می متالز، غلامحسین شافعی در آیین امضای تفاهم نامه میان قوه قضاییه و وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص تشکیل شوراهای حل اختلاف در مراکز صنعتی، معدنی و تجاری که در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، بیان کرد: قوه قضاییه در حمایت از فعالان اقتصادی کارهای خوبی دارد انجام می‌دهد که قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه میزان و حجم پرونده های قضایی با اقتصاد کشور رابطه معناداری دارد، تصریح کرد: هر چقدر اقتصاد توسعه پیدا کند میزان و حجم این پرونده ها کاسته می شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در ادامه گفت: پرونده هایی که با مسایل فرهنگی و اجتماعی و خانوادگی هم ایجاد می شود؛ ریشه در اقتصاد دارد‌، پس رونق تولید و توسعه اقتصاد باید راه بیفتد.

شافعی در پایان بیان کرد: داوری و حل اختلاف بر شعبه های صادرکننده رای رجحان و برتری دارد و از ایجاد مراکز حل اختلاف در مراکز اقتصادی باید حمایت شود که اقدام قابل توجهی است.

عناوین برگزیده