تاریخ: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۱
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۶۰۶۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مردم چالدران در تذکر شفاهی:

سهم ۳ درصدی پیله‌وران از واردات پرداخت نشده است

می متالز - نماینده مردم چالدران در مجلس گفت: بر اساس قانون ساماندهی مبادلات مرزی مقرر نشده است ۳ درصد واردات به پیله‌وران تعلق گیرد اما تاکنون این امر محقق نشده است.
سهم ۳ درصدی پیله‌وران از واردات پرداخت نشده است

به گزارش می متالز، عین الله شریف پور در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، 14 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و روز دامپزشکی گفت: تذکر اول من به وزیر صنعت، معدن و تجارت است، مگر بر اساس قانون ساماندهی مبادلات مرزی مقرر نشده است 3 درصد واردات به پیله‌وران تعلق گیرد.

نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی افزود: میزان واردات 42 میلیارد دلار بوده که 3 درصد آن معادل یک میلیارد و 200 میلیون دلار است، دستور دهید از محل 60 میلیون دلار جذب نشده به منظور کاهش کالاهای دپو شده در گمرکات ماکو و پلدشت پیرو مذاکره تلفنی روز جاری و موافقت شما، نظر به مساعدت مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اقدام عاجل را خواستاریم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: تذکر دیگر من به وزیر اقتصاد و دارایی است، چرا بانک ملی به دستور اکید شما عمل نمی‌کند و نسبت به افتتاح و ثبت منطقه آزاد تجاری – صنعتی ماکو اقدام نمی‌کند.

عناوین برگزیده