تاریخ: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۲
بازدید: ۴۳۴
کد خبر: ۶۰۷۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
لیست نمادهای متلاطم بورسی

سهام کدام شرکت‌ها از صف فروش به صف خرید رسیدند؟

می متالز - در این گزارش در دو جدول ابتدا نمادهایی که در اوج هیجان نوسان قیمتی از صف فروش تا صف خرید را تجربه کرده و درادامه نیز با صف خرید معاملات را به پایان رسانده‌اند آورده شده است. در جدول دیگر نیز سهام شرکت‌هایی که از قیمت‌های منفی تا سقف قیمتی روزانه رشد کرده و صف خرید تشکیل شده ارائه شده است.
سهام کدام شرکت‌ها از صف فروش به صف خرید رسیدند؟

به گزارش می متالز، معاملات امروز بورس تهران با شدت نوسان بالا به دنبال هیجان ناشی از حجم بالای نقدینگی به پایان رسید. 9 نماد حداکثری نوسان قیمتی مجاز روزانه در مسیر معمول معاملات را تجربه کردند. از این 9 نماد تنها 6 نماد معاملات را در سقف قیمتی روزانه به پایان رساندند و برخی از نمادها مانند «دجابر»، «ثنوسا» و «ملت» با وجود نوسان حداکثری اما معاملات را با صف به پایان نرساندند.

شدت هیجان در بورس تهران کاملا مشهود است و حدود 80 نماد نوسان قیمتی بیش از 7 درصد را در معاملات امروز تجربه کرده‌اند. حدود 184 نماد معادل بیش از 40 درصد از سهام معامله‌شده در بورس و فرابورس نوسان بیش از 5 درصدی را در معاملات امروز به ثبت رساندند. این موارد به قدرت‌نمایی نقدینگی و نقش پررنگ هیجان در معاملات بورس اشاره دارد. 

عناوین برگزیده