تاریخ: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۳۷
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۶۰۹۶۷
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران مطرح کرد:

نگاه ویژه به حمل و نقل هوشمند در برگزاری هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل

می متالز - مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری نگاه ویژه ای به بخش استارت آپ ها و شرکت های شرکت دانش بنیان دارد به گونه ای که حدود 60 شرکت دانش بنیان در صنعت حمل و نقل دراین نمایشگاه حضور دارند.
نگاه ویژه به حمل و نقل هوشمند در برگزاری هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل

به گزارش می متالز، بهمن حسین زاده با اعلام این مطلب که صنعت حمل و نقل در زندگی امروزی اهمیت دارد، افزود: این صنعت جایگاه مهمی در کشورمان دارد و روند رو به رشد آن بسیار چشمگیر است.

وی با بیان این که سال گذشته به دلیل تحریم ها فشار زیادی به صنعت حمل و نقل کشور وارد شده است، اظهار داشت: شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران فرصت بسیار مناسبی در اختیار فعالان این صنعت قرار داده تا در کنار برگزاری هفدهمین نمایشگاه حمل ونقل و خدمات شهری بخشی از مشکلات این صنعت را رفع کنند.

حسین زاده در ادامه توسعه حمل و نقل هوشمند را یکی از دستاوردهای ایران در سال های اخیر دانست و گفت: به همین دلیل بخش مشخصی در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری به استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان اختصاص خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج. ا. ایران همچنین به بخش خدمات شهری در این نمایشگاه نیز اشاره کرد و افزود: معرفی خدمات حمل و نقل عمومی در پایتخت به بازدید کنندگان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد