تاریخ: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۳۷
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۶۲۳۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد استان بوشهر شد

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت برای انجام یک سفر کاری دو روزه دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی بوشهر شد و مورد استقبال مسئولین این استان قرار گرفت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد استان بوشهر شد

به گزارش می متالز، استاندار بوشهر، اعضای مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان صمت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر و دیگر مسوولان استانی از رضا رحمانی در فرودگاه بین المللی بوشهر استقبال کردند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین برنامه کاری خود در جلسه با مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در محل استانداری بوشهر شرکت می کند.

در این جلسه مهمترین مسایل و مشکلات حوزه تولید، صنعت، معدن و تجارت با حضور نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار، رییس سازمان صمت و دیگر مسوولان استانی مورد بررسی قرار می گیرد.

در این جلسه نیز مانند دیگر سفرهای استانی رضا رحمانی، برای موارد مطروح شده که در حیطه استان و وزارت صمت است مصوبات لازم به تصویب می رسد و مسایلی که نیاز به هماهنگی با دیگر دستگاه ها دارد برای پیگیری نهایی مورد جمع بندی قرار خواهند گرفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا پنج شنبه برنامه های مختلفی در مرکز استان بوشهر و شهرستانهایی چون دیلم، گناوه و بندر ریگ خواهد داشت و در پایان در ‌جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل استانداری بوشهر شرکت خواهد کرد.

عناوین برگزیده