تاریخ: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۳
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۶۲۵۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رییس جدید صمت آذربایجان‌غربی از برنامه‌هایش می‌گوید

می متالز - رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی به برنامه‌های کاری خود با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی استان اشاره کرد و اظهار داشت: وجود معادن و تنوع مواد معدنی از مزیت‌های برتر استان است و با سرمایه‌گذاری در حوزه فرآوری مواد معدنی، ارزش افزوده حاصل از این بخش عاید می‌شود.
رییس جدید صمت آذربایجان‌غربی از برنامه‌هایش می‌گوید

به گزارش می متالز، غلامرضا بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بخش صنعت، معدن و تجارت این استان ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغالزایی دارد که با بررسی و رفع موانع و مشکلات موجود در سر راه صنعت و تولید و جذب سرمایه‌گذاری جدید به این مهم نیز دست می‌یابیم.

وی با اشاره به اینکه مرزی بودن و برخورداری از گمرکات و پایانه‌های مرزی متعدد از دیگر مزیت‌های این استان است، اظهار داشت: بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در جهت ارتقای رفاه مردم و اشتغالزایی برای جوانان باید سرلوحه کار ما باشد.

وی کنترل مستمر بازار و نظارت بر قیمت‌ها، توجه بیشتر به بخش خصوصی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را جزو مهم‌ترین وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد.

بابایی گفت: برای تحقق و رسیدن به اهداف سازمان و ابلاغی وزارت متبوع تمام توان خود را در راستای ایجاد آرامش روحی و روانی مردم بکار خواهیم گرفت.

 تهیه و تدوین ضوابط و مقررات مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت از جمله ضوابط تاسیس و بهره‌برداری از واحدهای صنعتی و معدنی و تجاری، معافیت‌های مالیاتی، ضوابط هدایتی و حمایتی مرتبط با کالا و خدمات و تولید و تجارت و نظامات و مقررات ناظر بر قوانین صادرات و واردات، قانون نظام صنفی، قانون معادن، قانون تجارت، قانون نظام مهندسی معدن، قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و سایر قوانین ذیربط و نظارت بر اجرای آنها بر عهده این سازمان قرار دارد.

عناوین برگزیده