تاریخ: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۵
بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۶۳۰۴۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
پس از ۹ماه فعالیت؛

«سشمال» سود هرسهم را ۲۹۲ریال اعلام کرد

می متالز - شرکت سیمان شمال در صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه سود هرسهم را ۲۹۲ریال اعلام کرده است.
«سشمال» سود هرسهم را ۲۹۲ریال اعلام کرد

به گزارش می متالز، شرکت سیمان شمال در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هرسهم را ۲۹۲ریال اعلام کرده است.

این شرکت سود عملیاتی خود را ۲۶۱میلیارد ریال، سود خالص را ۳۱۳میلیارد ریال و سود انباشته را ۶۳۹میلیارد ریال منتشر کرده است.

«سشمال» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که از مهمترین اهداف مدیریت در خصوص تولید و فروش محصولات می توان به حفظ بازار موجود و توسعه بازارهای جدید با تولید محصولات متنوع، سعی در راه اندازی خط تولید سیمان سفید، ایجاد امکان فروش اینترنتی، جذب مشتری از طریق بالا بردن کیفیت محصولات، استفاده از شیوه های نوین در جت بهبود روابط با مشتری  و ارتقای سیستم مدیریت ارتباط بامشتری اشاره کرد.

این شرکت در گزارش منتشر شده خود به سود انباشته پایان سال مالی منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷، مبلغ ۵۱۰میلیارد و ۲۰۲میلیون ریال بوده که مبلغ ۱۹میلیارد و ۲۳۰میلیون ریال آن به واسطه اعمال مالیات عملکرد سال ۹۶ به عنوان تعدیلات سنواتی در سال جاری تجدید ارایه شد و رقم سود انباشته پایان سال به مبلغ ۴۹۰میلیارد و ۹۷۲میلیون ریال کاهش یافت.

عناوین برگزیده