تاریخ: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۹۶
کد خبر: ۶۳۰۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

سود هر سهم "بورس" افزایشی بود

می متالز - شرکت بورس اوراق بهادار تهران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۴۱۰ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۸۹ ریال اعلام شده بود، افزایش ۱۱۷ درصدی را نشان می‌دهد.
سود هر سهم "بورس" افزایشی بود

به گزارش می متالز، شرکت بورس اوراق بهادار تهران با سرمایه ۲ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت بورس اوراق بهادار تهران در دوره یاد شده، مبلغ ۸۱۹ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۱۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از ۱۱۷ درصدی برخوردار است.

شرکت بورس اوراق بهادار تهران در سال مالی جاری سرمایه خود را ۳۳ درصد افزایش داده است و با لحاظ سرمایه جدید نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، در هر سهم خود افزایش ۱۱۷ درصدی را نشان داده است. این شرکت افزایش ۱۱۶ درصدی در درآمدهای عملیاتی را از جمله دلایل اصلی افزایش ۱۸۸ درصدی سود خالص اعلام کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۸۷۸ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"بورس" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۸۴ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۸۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، برآورد شرکت بورس اوراق بهادار تهران از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی شرکت در دوره ۶ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، به شرح زیر است:

تسهیلات دریافتی به منظور تکمیل ساختمان در حال احداث بوده و بهره متعلقه تماما به حساب بهای تمام شده ساختمان مذکور منظور شده است. کلیه تسهیلات دریافتی در تاریخ تهیه صورت‌های مالی تسویه شده و با توجه به وضعیت مطلوب نقدینگی، شرکت برناه جهت اخذ تسهیلات مالی ندارد.

عناوین برگزیده